Prowadzisz firmę transportową? Oferujesz różne pojazdy w ramach branży motoryzacyjnej? Chcesz przenieść interes do sieci? W takim razie zapraszamy do lektury naszego poradnika. Dowiesz się z niego, jak promować się w Internecie i poprawić lub zbudować wizerunek w sieci. Pozycjonowanie, strona firmowa czy może media społecznościowe? Poznaj formy promocji w Internecie!
Strona WWW a promocja w Internecie
Działasz w transporcie lub motoryzacji? Ważnym elementem promocji w Internecie jest firmowa strona internetowa. Nie tylko buduje wizerunek firmy, ale też zachęca do skorzystania z usług transportowo-motoryzacyjnych. Przejrzystość, czytelność i estetyczność to podstawa. Na stronę internetową firmy składają się takie aspekty jak:
spersonalizowanie wyglądu serwisu,
własny firmowy blog – publikacje poradnikowe na temat transportu i motoryzacji tworzone przez doświadczonych copywriterów,
opisy usług.
Poza tym kluczowe jest umieszczenie na serwisie danych kontaktowych. Dobrze, aby zawierały numer telefonu, adres oraz e-mail. Opinie klientów, cennik usług transportowo-motoryzacyjnych, FAQ to pozostałe ważne elementy, dzięki którym zbudujesz wizerunek firmy w sieci.
Jak pozycjonować stronę firmy transportowej i motoryzacyjnej?
Wizerunek w sieci zbudujesz poprzez pozycjonowanie na stronie WWW. Możliwe jest pozycjonowanie w branży transportowo-motoryzacyjnej:
lokalne – strona firmowa będzie się pojawiać w lokalnych wynikach wyszukiwania. W tym celu pozycjonuje się serwis na frazy kluczowe z wyrazami ważnymi dla konkretnego regionu, nazwami miejsc czy miasta. Przy tym warto pomyśleć o wizytówce Google Moja Firma,
na trasy – firma transportowa może się także pozycjonować na dane i popularne trasy. W związku z tym najlepiej zlecić zrobienie dla każdej z usług oddzielnego landing page’a, a więc strony docelowej dotyczącej trasy.
Narzędzia promocji w Internecie a branża transportowo-motoryzacyjna
Jak podaje DataReportal w swoim raporcie, z Social Media korzysta aż 27 milionów Polaków. Dlatego warto zdecydować się na narzędzia promocji w Internecie, takie jak:
Facebook,
Instagram,
Twitter,
LinkedIn,
TikTok.
Nie wiesz, które wybrać? Sprawdź, z jakich narzędzi korzystają najczęściej Twoi klienci! Przykładowo, z Facebooka korzysta aż 88,1% internautów w Polsce. Istotne jest przy tym promowanie postów. Przemyśl poza tym cele reklamowe dla swojej firmy. Pozyskiwanie leadów, konwersje czy ruch powinny się liczyć. Najlepiej, abyś kierował reklamę po zainteresowaniach, a więc transporcie i motoryzacji.
Największe zalety promocji firmy transportowej i motoryzacyjnej w sieci
Działalność w branży transportowej i motoryzacyjnej wymaga terminowości, niezawodności i rzetelności. Najwyższy standard zapewnia wysokiej jakości flota pojazdów, profesjonalni kierowcy czy dział spedycji. Czasem jednak to nie wystarcza. Wówczas przedsiębiorcy decydują się na promocję firmy w Internecie, gdzie liczy się teraźniejszość. Istotna jest odpowiednia widoczność w wyszukiwarce Google. W ten sposób dotrzesz do większej liczby klientów. Do najważniejszych zalet działalności online zalicza się regularność w uzyskiwaniu zleceń, a także stały kontakt z klientami.